בגדי תינוקות אופנת קיץ 23

בגדי תינוקות אופנת קיץ 23

אצלנו בלורנס, קולקציות בגדי התינוקות מתחדשות מידי עונה עם פריטים מעוצבים ויפים לניו בורן, לבנות ובנים. בפריטים שלנו מושם הדגש על איכות גבוהה וחסרת פשרות של גזרות, מרקמים, תפירה וגימורים, ועל הבדים והחומרים הכי טובים שיש בשוק. כל זאת, במטרה להעניק לקטנים בגדים טרנדיים, יפים ושימושיים, כמה שיותר נוחים ומחמיאים, שקל ללבוש ולהוריד אותם, ושאין בעיה לכבסם.

אז מה מחכה לכם בקולקציות קיץ 2023 שלנו?

לפניכם כמה דוגמאות של פריטים לוהטים לעונה החמה.

קולקציות בגדי תינוקות לבנות

בקיץ 2023 בגדי תינוקות בנות מוצעים מבדים נעימים, נושמים ומאווררים בגזרות נוחות ומחמיאות. הבגדים מגיעים צבעים בהירים ובדוגמאות עליזות, ומספקים מענה לכל שעה ביום ולכל מקום בבית, בגן, בארוחה משפחתית, בטיול ועוד. בגדי הבנות כוללים בין היתר:
סט קיצי מעוצב ונוח של חולצה ומכנס קצרים, מעולה כחליפה לגן. הוא כולל חולצה מאה אחוז כותנה בעלת צווארון עגול, שיש לה בכתף כפתורי תיק תק, ומכנס קצר שיש לו שרוך נוח מגומי, עשוי ברובו מבד כותנה בשילוב עם בד אלסטן. הסט מוצע בצבעים והדפסים שונים, לרבות הדפס של פרחים עדינים, וכן עם הדפס חמוד של דובי בחזית, ומכנס עם הדפסי נקודות גדולות.
חליפה קיצית, מאה אחוז בד פיקה כותנה איכותי, נעים ואוורירי. החליפה משלבת כפתורי עץ ומורכבת מבגד גוף קצר עם עיטורים בכתפיים ומכנס קצר ונוח. היא מוצעת בגוון סגול עתיק עם הדפס מעודן של פרחים.

מבד פיקה אנו גם מציעים חליפה קיצית של מכנס וחולצה קצרים, משולבים בכפתורי עץ, עם עיטורים בקצות השרוול של החולצה ושל המכנס. ניתן לקבלה עם הדפס מנומר מקסים בוורוד או לבן, או עם לב קטן ובולט בחזית בצבע סגול עתיק.
האוברול קצר הכי מתוק שיש, עשוי בד פיקה נעים ודק מאה אחוז כותנה, שיש לו בחזית כיס מעוצב בדמות דובי, ומגיע עם סגירת תיק תק נוחה לשימוש.

a baby sitting on the floor

שלל פריטים נלווים לקיץ

לצד בגדי קיץ נהדרים, באתר שלנו תמצאו עבור ילדיכם גם שפע של פריטים משלימים לעונה החמה. הפריטים הכוללים בין היתר שמיכות פיקה אופנתיות, נעימות ורכות, מאה אחוז כותנה, שניתן לעשות הן שימוש ברכב, במיטה, בעגלה ולול. כמו כן, תוכלו להזמיןמגבות קפוצ’ון יוקרתיות ורכות, מאה אחוז כותנה, בעלות רמת ספיגה מעולה, שתוכלו ללכת איתן גם לים ולבריכה. כל זאת לצד שפע של דגמי סינרי סיליקון, בד או בנדנה, סרט ראש לבנות בשלל דוגמאות, חיתולי בד עם הדפסים מדליקים, ועוד! צפו במגוון בגדי תינוקות בקטלוג העדכני שלנו!

קולקציות בגדי תינוקות לבנים

לקיץ הקרוב, גם לבנים אנו מציעים קולקציה מחודשת, טרנדית ,יפה ונוחה, שמתאימה לכל סוג של פעילות ולכל שעה ביום. הקולקציה כוללת בין היתר את הפריטים הבאים:

סט קיצי לכוכבים אמיתיים, המורכב מחולצה קצרה מאה אחוז כותנה שיש לה הדפס של כוכבים וכיתוב מעצים באנגלית, מעוצבת עם צווארון עגול וסגירת תיק תק בכתף. אל החולצה מצטרף מכנס קצר מעוצב עם שרוך נוח מגומי. את הסט ניתן לקבל בגווני אפור ואופווייט, וסט דומה ניתן לקבל עם הדפס של אריה בחזית החולצה, ומכנס בצבע שחור וחולצה בצבע לבן או קרם.
סט לבנים לקיץ עשוי מבד פיקה איכותי מאה אחוז כותנה. זהו סט נעים ואוורירי המורכב מבגד גוף קצר עם טקסט מעצים בחזית, וממכנס קצר עם הדפס של דקלים, והכל בגוונים של קרם ושל אפור.
אוברול קיצי בקר

קריאה נוספת

ניו בורן ובגדי תינוקות – מה עלינו לבדוק לפני שקונים
סדין לעריסה ולעגלת תינוק – הכי טוב ומפנק שיש

השארת תגובה

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.