סדין לעריסה ולעגלת תינוק – הכי טוב ומפנק שיש

סדין לעריסה ולעגלת תינוק – הכי טוב ומפנק שיש

תינוקות ממלאים את הבית בחיים ושמחה, אך הם גם דורשים הרבה תשומת לב וטיפול. למעשה, רגעי המנוחה וההפוגה היחידים שיש להורים, הם כאשר התינוק נח וישן. וכדי שתינוק יישן כמו שצריך, כלומר שינה טובה, מפנקת ובריאה, יש צורך בסדינים איכותיים גם לעגלה וגם לעריסה.

אז אם אתם מבקשים לקנות סדין לעריסה או סדין לעגלות תינוק במידות מושלמות, באתר שלנו תיהנו ממבחר איכותי של סדינים נהדרים לעריסה ולעגלה, עשויים מבד טריקו רך ונעים המורכב ממאה אחוז בד כותנה נושמת ואוורירית. הסדינים מוצעים בסטים בגוונים עכשוויים ויפים של קרם, אופ וויט, לבן וורוד. תוכלו להזמין אותם בקלות ובבטחה ישירות דרך האתר שלנו עבור מחיר משתלם, ולקבלם עם שליח עד הבית או עם איסוף עצמי.

למה כדאי לשים לב בבחירת סדינים לתינוקות

בקניית מצעים לתינוק יש לשים דגש על סדינים המתאימים למקומות השונים שבהם התינוק נח ונרדם, בין אם מדובר בסדינים לעגלה, לעריסה או למיטה. בנוסף יש לדאוג לשמיכה מתאימה, ואם מדובר במיטה או בעריסה לרוב גם צריך להצטייד במגן ראש. 

חשוב שסדינים לתינוקות יהיו עשויים מבד איכותי רך ונעים למגע, עשוי מאה אחוז כותנה ועדיף מסוג טריקו, למניעת ספיגת זיעה ושמירה על מצע התינוק יבש ואוורירי. חשיבותו של בד מאה אחוז כותנה טמונה ברגישותו הגבוהה של עור התינוק, והיותה של מערכת החיסון שלו בשלבי התפתחות מוקדמים, לכן תינוקות מגיבים פחות טוב לבדים סינטטיים.

יש לשים לב שחלקם הפנימי של הסדינים והשמיכות הוא ללא רקמות, עם גימור תפירה מושלם ללא קצוות חוטים או חוטים רופפים. כמו כן, יש לבחור בסדינים ייעודיים לעגלה ולעריסה המגיעים במידות נאותות, מה שיבטיח סדין מתוח כמו שצריך, שאינו מסכן את התינוק ושומר על איכות השינה שלו. סדין קטן מידי ישתחרר מקצה המזרון ואילו סדין גדול מידי יגרום ליצירת מצע לא אחיד עם קפלים. 

ולבסוף מאחר שסדיני תינוק נדרשים בכביסה תכופה, סדין איכותי ישמור על שלמות גם לאחר הרבה כביסות, מבלי שייקרע או יתבלה.

a baby sleeping on a white blanket

מבחר גדול של שמיכות

לצד מצעים איכותיים, באתר שלנו תמצאו גם שלל שמיכות מסוגים שונים, המתאימות לכל צורך ולכל עונות השנה, במבחר קסום של גוונים והדפסים. למשל, תוכלו להזמין שמיכות טריקו מאה אחוז כותנה המתאימות לעגלה, לעריסה או למיטה, וכן תמצאו שמיכות אריג מאה אחוז כותנה המתאימות לכל מטרה. זאת בנוסף לשמיכות פיקה רכות מאה אחוז כותנה, מושלמות לקיץ הישראלי, ומצד שני שמיכת פרווה עליונה חורפית ומחממת, או שמיכת פרווה חיבוקי דוב עשויה מאה אחוז כותנה, מעולה לכרבול התינוק בעת יציאה מהבית בימים וערבים קרים.

אנו בלורנס מציעים סדינים ומצעים לתינוקות באיכות הגבוהה ביותר שאפשר לבקש. המצעים נבחרו על ידינו בקפידה מבחינת סוג ואיכות הבד שלהם, גזרת הסדין והתפירה שלו, ובדגש על סדינים המותאמים למזג האוויר בארץ, המספקים מענה שלם לצרכי התינוק וההורה, בין אם יש צורך לפרוס סדין לעגלה או לעריסה.

לצד סדינים, באתר שלנו תמצאו את כל המצעים הנוספים הנדרשים לשינה ערבה של תינוקכם, לרבות שמיכות לכל עונות השנה ומזג האוויר, בגדי תינוקות נוחים לשינה, חיתולים ועוד. בכל שאלה אנו עומדים לרשותכם דרך האתר, בטלפון או במייל, ונשמח לסייע לכם.

קריאה נוספת

בגדי תינוקות אופנת קיץ 23
איך לבחור בגדי גוף לתינוק שנולד?

השארת תגובה

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.